Aprilskämt?

 
I morgon är det första april! Simon Sjödin hörde av sig om att flyget till Amsterdam i morgon var inställt ?Skulle han lura mig?Och en dag innan? Nej, jag ringde resebyrån och de bekräftade att det inte skulle gå att åka till Amsterdam i morgon pga storm. Så simmarna får åka ikväll. Skönt att det gick att lösa. På torsdag börjar Eindhoven Swim Cup, där flera simmare ska simma snabbt, kul! I hlegen och t o m idag simmades Danish Open. Ida Lindborg simmade snabbt på 100 ryggsim, 1,01,15 var under VM kvaltiden. Grattis Ida! Louise Hansson har också simmat snabbt och det ska bli kul att se vad hon gör ikväll på 100 fjäril och 200 medley. Killarna från Jönköping visar på styrka och tuffhet och Sophie Hansson simmade snabbt på 100 bröstsim. Det börjar röra på sig. Träffade Göran Kentää och Andreas Claesson idag för att prata lite allmänt. Båda är idrottspsykologer och jobbar på RF. Andreas Claesson är medförfattare till boken jag läser, motiverande samtal. Kommer skriva mer om boken när jag kommit lite längre. Hoppas jag inte går på något skämt i morgon, brukar vara lätt att lura tyvärr