Att ta vara på tiden

 
Tomas Lofgren är borta! Han dog för några dagar sedan. Usch livet är grymt och kort ibland. Jag har ju skrivit om Tomas förut, om hur viktig han varit för mig i mitt liv. Bilden av Tomas är från 1992 då jag gifte mig och han var toast master. valet var lätt. Klok, engagerad, engagerande, kvicktänkt, emotionell, välspråkig. Ja fantastisk helt enkelt!
Och nu är han borta. Svårt att förstå!
Det gäller att ta vara på tiden, njuta, ta chanser, utmana, tycka om, visa att man tycker om, osv

Var på Neptuniaden i helgen och träffade bl a Kevin Thorstensson. Kevin går på GIH:s tränarprogram. Han jobbar med landslagets Nicky Lukic. Nicky har rekryterat ett antal elever på GIH för att hjälpa till med filmning och analyser. Så Kevin är en av dessa. Kevin kommer sköta analyserna och filmningen på Universiaden i Gwanju. Simmarna till Gwanlju är uttagna under veckan och visas på simförbundets hemsida i morgon. Träffade även Frida och Anders Berggren för en lunch. Frida är en av tjejerna kring våra lag, framför allt 4x200 frisim.