När det oväntade sker


Sitter i mina egna tankar och jobbar för fullt. Jag gillar att sitta på tåg och jobba? Lugn och ro, bra wifi, landskapet som susar förbi.
Helt plötsligt, en hand på axeln. Där står Martin Perssons mamma. Hon tackar för alla fina år i juniorlandslaget bl a. Jag blir helt rörd och kommer ihåg en mössa hon stickat till oss coacher som var aktiva i landslaget på den tiden då Martn simmade, Mössan, som var blå och gul, och hade bokstäverna SWE, såklart, har jag fortfarande kvar. Jag kände mig glad hela vägen till Jönköping och träffen med Andreas Claesson, RF, som håller i vår ledarkskapsutbildning ur ett idrottspsykologiskt perspektiv. Dagen i Jönköping blev innehållsrik och givande. Många intressanta diskussioner

För övrigt har jag haft en underbar helg helt ledig från allt. Sol, bastubad, god mat och en bra bok. Det ger energi inför veckans intressanta uppdrag.
 
Andreas Claesson, RF, och ett flertal coacher -ledarutveckling
 
Sommar!
 

 
Daniel Kertes och Erik Brandt på NEC- besök
 
Jon Langberg A6 Danmark och Christian SSS, NEC
 
 
Reins filmningar, nya vinklar i vissa filmningar. Alltid något nytt! Bild nr 2 visar den mest effektiva korridoren under vattnet.
 
 
 
 Ovan ser ni veckans besök hos Rein och hos NEC, Sundsvall, Linköping, Kalmar, Ystad, Eskilstuna