Ni har väl checkat Ystad SS app för tävlingen?

Japp en app för allt som har med tävlingen att göra. Sök på Ystad SS. Otroligt smidigt. Min dag har varit otroligt givande. Uppgång kl 5 och ut med hunden på stranden vid havet, helt magiskt. Resa till Simrishamn för att träffa Olivia som fick pris av nätverk Österlen. Jag hade blivit inbjuden av nätverk Österlen för att föreläsa för alla företagare på plats. Kul att det blir mer och mer simning här i Ystad och på Österlen. Efter Simrishamn var det full fart mot Ystad och nätverkslunch med Ystad SS och näringslivet. Jag, Simon och Christoffer blev intervjuade under lunchen. Träffade Tony Leo som jag simmat många distansmeter tillsammans med. Efter snack och lunch gick jag ut med hunden på långpromenad i vattnet och på stranden. Därefter 2,5 timme hos veterinären, inte så kul.
Kvällen avslutades med ett fantastiskt god middag på "lilla gränden". God natt och vi ses på tävlingen i morgon! Ser fram emot duellerna mellan Coffe och Simon.