Simallting med skåningar

Lördag och söndag har jag tillbringat på Skåne simallting.
Föreläst om VM med Louise Hansson, föreläst om nationell elit och internationell elit och slutligen idag med Gunnar Wissmar om vägen från simskola till elit. Det har varit intressanta och intensiva dagar. Det helt nybyggda Arena hotell var fräscht och låg med fantastisk utsikt mot Danmark och bron. Kul att träffa personer jag känner och helt nya ansikten.
Frukostmöte med Ida Marko Varga och hennes make Sebastian och därefter möte med Bebbe och Tritonsstyrelse. Som jag sagt tidigare; Jag är lyckligt lottad som får träffa så många intressanta människor. Danmarks förbundskapten Nick och jag hann även med lite OS och VM snack
Nu bär det av hem mot Stockholm med nya funderingar om framtiden. Passar på att gratulera Sophie till ännu ett kanonlopp. Vilken tjej hon är!