Isak på Bond och Greg till middag


Idag har jag shoppat på morgonen då min väska fortfarande inte kommit. Jag har två t-shirtar och ett par brallor, thats it! Som tur är finns det tvättmaskin på våra lägenhetshotell så jag har kunnat tvätta. Idag kom en väska till hotellet som skulle vara min... det var det inte. De vet fortfarande inte var den är?!
Efter nödvändig shopping var det dags för ett möte med Isak på Bond University. Isak har snart varit här i 4 månader och under denna tid har han hunnit slå svenskt juniorrekord. Han är väldigt nöjd med allt på skolan och speciellt med konkurrensen på träningen. Jag fick se ett ordentligt fartpass på eftermiddagen.

Middagen åt jag med en gammal vän, Greg Salter. Har inte träffat Greg sedan 2012 så vi hade mycket att prata om.
I morgon bär det i väg till Sydney och tävlingar från fredag-söndag. Alla våra 4 svenskar deltar. Jag kommer twittra om resultaten (om det finns internet vill säga)
 

Ena polen 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hälsa Greg!! /Bella

Svar: ska jag göra Bella!
Ulrika Sandmark

#2 - - Anonym:

Coolt att du träffat Zander Hey. Världen är liten...

Svar: Ja verkligen!
Ulrika Sandmark