I Jönköping igen

I Jönköping igen
Så är jag då tillbaka. Denna gång för att övernatta på vägen till Helsingborg och RIG-uttagningar. Vintern är på gång med blött och kallt väder och hala vägar. Som hundägare finns det ju inga dåliga väder utan det gäller att alltid vara på topp vid promenader. Och det blir jag lätt. Diezel lyckas alltid få in minst 2 saker i munnen och dessa går han glatt med på våra promenader. Minst 70% av alla jag möter drar på munnen när de ser på honom och tittar därefter på mig, vilket ger mig energi och glädje.
Jag, Henke och Kenneth åt middag i veckan med Nicky Lukic och tackade honom för alla år i simförbundet. Numera har ju Nicky ett eget företag som filmar och analyserar, inte bara simning utan andra idrotter också. Företaget heter Aquafront, www.aquafront.se
Postar lite bilder på honom som jag tagit genom åren.
Jag är med i ett nätverk som heter Greta och fick därigenom lyssna på tre intressanta föreläsare, Sofia, Bettan och Kristina. Ämnet var härskartekniker. Intressant och lärorikt.