Det blev Köpenhamn

Det blev aldrig något möte på Färöarna men jag tillhör en lite skara människor som cirklat ovanför ön flera timmar och försökt landa 4 gånger under två dagar. Efter en till ”nödlandning” i Bergen valde jag att åka till Köpenhamn. Vårt möte med Nordiska simförbundet blev där istället. Ett möte som handlade om planering av möten, mästerskap osv samt utvärderingar av de mästerskap som varit innan. Danmark berättade även om förberedelserna inför EM i Köpenhamn, det kommer bli kanonbra!
Några personer kände jag sedan tidigare men de flesta var nya. Någon som var ny för mig, men ändå inte ny då jag simmade samtidigt som henne i bl a USA, var Beda Leirvaag, fd medleysimmare. Nu jobbar hon som coach på SSK Sjetten Swömming och är talangutvecklare i Norge. Jättekul att pratas vid och dela en del gamla minnen.
I morgon börjar GP, alltid lika spännande med första 50-metersbanetävlingen för året.
 

Lycka till alla simmare och tränare!!
 
På väg mot Färöarna?
 
 
Mötesdeltagagare från Danmark, Norge, Sverige, Island, Finland, Estand, Litauen och Lettland saknade dock Färöarna av förklarliga skäl, kommer man inte dit kommer man inte drifrån.
 
På mitt rum när jag kom in. Då blir man glad!
 
 Beda och jag